فرهنگی

تاکید امام (ره) بر ضرورت وحدت کلمه در جامعه

تاکید امام (ره) بر ضرورت وحدت کلمه در جامعه

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام شیرودی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در جمع کارکنان این یگان پدافندی با تشریح خصائل اخلاقی و رفتاری بنیانگذار انقلاب، اظهارکرد: امام خمینی جاذبه معنوی بسیار بالایی داشت و محبوبیت ایشان هم به همین علت بود.

 

حجت‌الاسلام شیرودی گفت: حضرت امام(ره) همواره بر ضرورت وحدت کلمه در جامعه و حمایت از ملل مستضعف تاکید داشتند.

 

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهید رئیسی که فرمودند: شهادت ایشان از جهت وضع و اثر هم عرض با تمام مدت عمر ایشان بود زیرا انسانی که سال ها در ریاست جمهوری، قوه قضائیه و... زحمات بسیار کشیدند اما این یک دقیقه و نیم در طول حادثه سقوط بالگرد( البته به گزارش ستاد کل شصت و پنج ثانیه)این مدت برابر با تمام عمرشان بود، گفت: توصیف شهادت در راه خدمت به هموطنانمان جایگاهی والا دارد و غیر قابل توصیف است.

 

رئیس عقیدتی پدافند هوایی بابلسر با اشاره به میراثی که از شهدای خدمت داریم خاطرنشان کرد: بر مبنای توصیه حضرت امام (ره)در خصوص ضرورت وحدت کلمه و دقت در دشمنی های که دشمنان نسبت به مسلمانان روا می‌دارند ما باید بتوانیم وفاقی که امروز امانت شهدای خدمت در بین ما است را به لطف پروردگار حفظ کنم.

 

وی با بیان اینکه امروز در آستانه انقلاب اجتماعی دیگری به نام انتخابات در کشور هستیم تصریح کرد: خوراک انتخابات سرمایه های اجتماعی مردم هستند و هر چقدر این تراز بالا باشد از جهت دست اندازی دشمن ایمنی بیشتری برای کشور ایجاد میکند.

 

وی به برخی از تحولات بعد از شهادت رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: همگان شاهد بودند که چقدر اقبال نسبت به برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی در پیغام و پسغام ها ایجاد شد بطوریکه من رصد میکردم اخباری از پادشاه بحرین در یک صحبتی مطرح شده که گفته ما دنبال کاهش تنش با جمهوری اسلامی هستیم. 

 

حجت الاسلام شیرودی در خاتمه با قدردانی از زحمات و تلاشهای بی شایبه سرهنگ ستادسید احمد مهدی نژاد فرمانده پدافند هوایی بابلسر و کارکنان این یگان پدافندی، اظهار کرد: سعادت کشور آرزوی همه دلسوزان و فرزندان مدافع آسمان ایران اسلامی است بی شک به لطف خدای متعال و با تلاش و کوشش نیروهای مسلح به زودی شاهد نمایش قدرت بازدارندگی قوی در برابر دشمنان برای ایران اسلامی در سطح دنیا باشیم.