داخلی

تا زمانی که وحدت بین نیروهای مسلح حاکم باشد، اقتدار ما همچنان حفظ خواهد شد

تا زمانی که وحدت بین نیروهای مسلح حاکم باشد، اقتدار ما همچنان حفظ خواهد شد
امیر سرتیپ دوم شاطری با بیان اینکه تا زمانی که وحدت بین نیروهای مسلح حاکم باشد اقتدار ما همچنان حفظ خواهد شد، گفت: امروز وحدت در بین نیروهای مسلح حکم‌فرما است و ارتشی معنویت گرا و آماده خدمت به مردم داریم.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از مهر، امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری، ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیروی زمینی ارتش مستقر در استان خراسان جنوبی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی به معنای واقعی کلمه یک دست و یک رنگ و مؤمن، ولایت مدار، قانع و با فرهنگ هستند و ما خدمت به این مردم شریف را را برای خود افتخار می‌دانیم.
امیر سرتیپ دوم شاطری با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم که وحدت نیروهای مسلح را همراه با اخلاق مداری و معنویت گرایی به ظهور و بروز برسانیم، تاکید کرد: امروز وحدت در بین نیروهای مسلح حکم‌فرما است و ارتشی معنویت گرا و آماده خدمت به مردم داریم.
وی بیان کرد: تا زمانی که وحدت بین نیروهای مسلح حاکم باشد اقتدار ما همچنان حفظ خواهد شد.
ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی در این مراسم از خدمات امیرسرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده سابق پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) قدردانی کرد.