فرهنگی

تداوم حیات قدرتمند مقاومت با ترورهای رژیم صهیونیستی سست نمی شود

تداوم حیات قدرتمند مقاومت با ترورهای رژیم صهیونیستی سست نمی شود

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال در جمع کارکنان پایور این یگان پدافندی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده‌ شهدای گرانقدر نیروی قدس سپاه در سوریه، ابراز داشت:  جمهوری اسلامی ايران به تنهایی این حق و توان را دارد که به تجاوز صهیونیست‌ها پاسخ دهد و در عین حال می‌تواند با هماهنگی متحدان خود در سراسر منطقه در زمان و مکان مناسب به این جنایت پاسخ دهد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی، گفت: تداوم حیات قدرتمند مقاومت با ترورهای رژیم صهیونیستی سست نمی شود و اراده ایران برای حمایت از دولت قانونی دمشق و تقویت محور مقاومت هیچ گاه دچار توقف نمی شود.

وی افزود: فرماندهان نظامی- امنیتی اسرائیل بدون توجه به قوانین بین‌المللی گزینه حمله نظامی به «خاک ایران» را انتخاب و فصلی جدید از نبرد میان تهران- تل‌آویو را آغاز کردند که یقینا این گستاخی بدون جواب نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشورمان از مهمترین دارایی خودشان که جانشان است می گذرند تا هموطنانمان در امنیت و آسودگی خاطر باشند که قطعا باید این رادمردی و رشادت را ارج نهاد.