فرهنگی

تشریح مخاطرات عدم شرکت در انتخابات برای هموطنانمان الزامی است/ رونمایی از محتوای چند رسانه ای آموزشی - تربیتی پدافند هوایی

تشریح مخاطرات عدم شرکت در انتخابات برای هموطنانمان الزامی است/ رونمایی از محتوای چند رسانه ای آموزشی - تربیتی پدافند هوایی

به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور حجت الاسلام و المسلمین الله قلی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان تربیت و آموزش یگان‌های نیروی پدافند هوایی، از محتوای چند رسانه‌ای آموزشی-تربیتی در قالب100کلیپ 5 دقیقه ای رونمایی شد.

حجت الاسلام الله قلی گفت: تشریح مخاطرات عدم شرکت در انتخابات پیش رو برای هموطنانمان الزامی است و مولفه های بصیرت و جهاد تبیین بویژه در بین نسل جوان باید تقویت شود.

وی با تاکید بر تقویت بعد ایمان و عوامل بصیرت افزا در جامعه بویژه در بطن نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: داشتن بینش صحیح و بصیرت برآمده از آموزه‌های دینی، نقش بسزایی در تصحیح افعال انسان دارد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: بصیرت واژۀ گرانبهایی  است (چرا که بصیر از اسماء الهی است) و انسانی که پای در مسیر تعالی و کسب سعادت اُخروی می‌‌گذارد، باید این ویژگی را به خوبی دارا باشد تا از مسیر حق و حقیقت منحرف نشود و عاقبت به ‌خیر شود.

وی یاد خدا، تدبر در قرآن، عبرت انگیزی، عدم دنیاپرستی و اندیشیدن را از زمینه‌ها و عوامل تحقق بصیرت دانست و تصریح کرد: بینش و بصیرت از ویژگی‌های اساسی یک مؤمن و مسلمان است و اگر فردی خود را مزیّن به این فضیلت نکند، ایمان و اعتقادات او در معرض وساوس شیطانی و لغزشگاه ‌های دنیوی است.

 گفتنی است تهیه محتواهای تربیتی و آموزشی از برنامه‌های سالیانه تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که در راستای ارتقا رشد و تعالی کارکنان و خانواده‌های ارتش در فضای مجازی انتشار داده می‌شود.