فرهنگی

تلاش جهادی و تعهد دو مولفه برتر ساز شهید رئیسی

تلاش جهادی و تعهد دو مولفه برتر ساز شهید رئیسی

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول عباسی در مراسم سوگواری شهادت شهید جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به تبیین ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهدای سانحه هوایی اخیر کشورمان پرداخت و گفت: همه شهدای این سانحه از مسئولین تا کادر پرواز همگی نخبه، متدین و پرتلاش بودند. 

 

وی به بیان ویژگی های شاخص شهید جمهور پرداخت و گفت: اولین ویژگی بارز شهید رئیسی ایثارگری، از خود گذشتگی و توجه به اقشار محروم و ضعیف بود.

 

 وی دومین ویژگی شهید رئیسی را خدمت صادقانه عنوان کرد و گفت: همه کسانی که از نزدیک او را می شناختند به این حقیقت اذعان دارند که ظاهر و باطن شهید رئیسی یکی بود. 

 

وی خستگی ناپذیری را یکی دیگر از ویژگی های برجسته شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: همه همراهان ایشان در سفرهای داخلی و خارجی به این حقیقت واقف بودند که ایشان خستگی ناپذیری و تلاش شبانه روزی را در این وسعت از امام رضا علیه السلام استمداد کرده بود. 

 

وی در ادامه خودساختگی و مبارزه با نفس را یکی دیگر از ویژگی های شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: ایشان خودش را فدایی ملت و نظام اسلامی کرد.

 

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی در تکمیل ویژگی های شهید رئیسی گفت: ایشان تنها کسی بود که رئیس جمهوری را امری مقدس می دانست و معتقد بود رئیس جمهور مردم هستند و من خادم مردم هستم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تلاش جهادی و تعهد را دو مولفه برتر ساز شهید رئیسی دانست و گفت: هر یک از شهدای خدمت ویژگی های شاخصی داشتند که باید برای مدیران الگو باشد و در عین حال برای نسل جوان نیز تبیین شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید عدالت نژاد در ادامه به بیان ویژگی برجسته وزیر امورخارجه شهید اشاره کرد و گفت: ویژگی شهید امیر عبداللهیان داشتن دیپلماسی مقتدرانه بود.

 

حجت الاسلام عباسی در پایان به خصائل امام جمعه شهید و خدمات ارزنده ایشان اشاره کرد و گفت: فروتنی، تواضع، مردمی بودن از ویژگی های این شهید گرانقدر است.