داخلی

تکریم جایگاه سربازان از اولویت های اصلی نیروهای مسلح است

تکریم جایگاه سربازان از اولویت های اصلی نیروهای مسلح است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در آیین تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه این یگان پدافندی با اشاره به جایگاه رفیع سرباز در نظام مقدس اسلامی، گفت: حفظ حرمت و شأن سربازان ایران اسلامی از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی کارکنان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی، افزود: از مهمترین برنامه ها و راهبرد های ارتش جمهوری اسلامی ایران مقوله تخصص گرایی و آمادگی کارکنان وظیفه برای اخذ مسئولیت های آینده است.

سرهنگ ربیعی با بیان اینکه دوران مقدس سربازی به ویژه جایگاه سرباز یک افتخار بزرگ برای جوانان است، اظهار داشت: امروز امنیت آسمان ایران اسلامی مرهون جان فشانی کارکنان وظیفه ای است که در کنار سایر کارکنان به صورت شبانه روزی مشغول صیانت از مرزهای هوایی کشورمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: انسجام و همدلی در ایران اسلامی به ویژه در محیط سربازی، رویای تفرقه و دوگانگی بیگانگان را نقش بر آب کرده است؛ تکریم جایگاه سربازان از اولویت های اصلی نیروهای مسلح است و سلامت روحی و جسمی کارکنان وظیفه حائز اهمیت است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی تصریح کرد: کارکنان وظیفه باید از خدمت سربازی به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند برای رشد و تعالی استعداد‌های خود و ورود به زندگی اجتماعی استفاده کنند.