داخلی

ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی است

ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی است

سرهنگ علی ربیعی گفت: ثبات امنیت به عنوان یکی از مهمترین دستاورد های مهم و اثرگذار در کشور بوده و آن هم به خاطر فداکاری و ایثارگری های شهداست

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه پدافند هوایی شهید دکتر حمزه صادقی مشهد در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این گروه پدافندی گفت: امنیت موجود در کشور یکی از مهم‌ ترین دستاورد های انقلاب اسلامی است و اين امنيت در بسیاری از کشورها که داعیه دار امنیت هستند، وجود ندارد و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان ضروری است، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ امروز باید این دستاوردها را در قالب جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد.

سرهنگ ربیعی به هجمه های چند جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان سعی دارند دستاورد های انقلاب را بپوشانند و نا امیدی را بین مردم و جوانان ترویج دهند.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید دکتر حمزه صادقی با بیان اینکه جوانان در ارتش باعث تزریق انرژی و شادابی به این بدنه می‌شوند، اظهار کرد: سربازان وظیفه از جایگاه و ارزش بالایی در نیروهای مسلح برخوردار هستند.