فرهنگی

جامعه ما با تعظیم شعائر الهی و قرآنی هویت پیدا می کند/ رسانه باید موتور محرک جامعه در مباحث دینی باشد

جامعه ما با تعظیم شعائر الهی و قرآنی هویت پیدا می کند/ رسانه باید موتور محرک جامعه در مباحث دینی باشد

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر روشن دل با بیان اینکه جامعه ما با تعظیم شعائر الهی و قرآنی هویت پیدا می کند،  گفت: شعائر الهی و قرآنی هویت جامعه ما بویژه مسلمانان را بیان می کند تا دیگران از این طریق با ملت و کشور ما ارتباط برقرار کنند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در محفل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانوادههای این نیرو ضمن تسلیت ایام شهادت موسس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: دوران پرفراز و نشیب امامت امام صادق(ع) از یکسو با افول خلافت بنی امیه و بنی مروان همراه بود و از طرفی بنی عباس داعیه خلافت پیامبر اکرم (ص) را داشتند که در این میان نقش خطیر و ارزنده ایشان در ترویج اندیشههای اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به نقش مهم و سازنده رسانه در ترویج شعائر الهی و قرآنی دین مبین اسلام، تاکید کرد: رسانه باید موتور محرک جامعه در مباحث دینی باشد.
حجت الاسلام ن روشندل، ادامه داد: نگاه‌مان به حوزه دین و رسانه باید نگاه جامعی باشد تا بتوانیم در حوزه حکومت دینی از رسانه به عنوان ابزار موثر و با حداکثر ظرفیت در حوزه مباحث دینی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه جامعه ما با تعظیم شعائر الهی و قرآنی هویت پیدا میکند، گفت: شعائر الهی و قرآنی، هویت جامعه ما بویژه مسلمانان را بیان میکند تا دیگران از این طریق با ملت و کشور ما ارتباط برقرار کنند.