فرهنگی

حضور امیرسرتیپ صباحی فرد و حجت الاسلام والمسلمین بهمن در جمع معتکفین

حضور امیرسرتیپ صباحی فرد و حجت الاسلام والمسلمین بهمن در جمع معتکفین

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیرسرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با حضور در مسجد امام خمینی شهرک شهید بهشتی ضمن عرض خداقوت و قبولی طاعات و عبادات، با معتکفین گفت‌وگو کردند.

امیرسرتیپ صباحی فرد در حاشیه این بازدید اعتکاف را راهی برای خودسازی و تقرب به خدا دانست و گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصت مناسبی برای جهاد تبیین، بصیرت افزایی و ارتقای معرفت است.

وی، خاطرنشان کرد: اسفند ماه سال جاری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات را پیش روی داریم؛ در حالی که دشمنان و بدخواهان از ماه‌ها پیش همواره بر طبل ناامیدی و سیاه نمایی می‌کوبند؛ اما حضور گسترده و حداکثری مردم توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن در این بازدید یکی از فواید اعتکاف را ایجاد زمینه مناسب برای اندیشیدن و تعقل دانست وافزود: شخص معتکف در مدت زمان اقامت خود در مسجد وبریدن از محیط پرتلاطم زندگی، فرصتی میابد تا گذشته خود را مرور و نقاط مثبت ومنفی آن را ارزیابی کند.

وی وحدت را یکی از نیاز‌های مهم و اساسی جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: هرچه اتحاد و انسجام ملی بیشتر شود خیر و برکت آن به ملت برمی گردد و مشکلات حوزه‌های اقتصادی در جامعه برطرف خواهد شد.