فرهنگی

حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت الاسلام والمسلمین علی محمد روشندل بیلندی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق در جمع کارکنان سایت ولایت این منطقه پدافندی، با اشاره به اینکه دشمن با ابزارهای تبلیغاتی مختلف به دنبال ناامید کردن مردم است، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران، علاقه‌مندی و وفاداری آنان را به نظام و انقلاب نشان داده و یقینا موجب ارتقای جایگاه بین المللی کشورمان می شود.

 

وی افزود: پس از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت، اکنون حضور گسترده، پرشور و حداکثری مردم ایران در انتخابات است که پشتوانه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی است و قطعا موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روشندل بیلندی در ادامه به آیه ۱۱ سوره رعد اشاره و تصریح کرد: همانگونه که خدای متعال فرمودند: سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در وجود خودشان است تغییر دهند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات، افزود: کارکنان و خانواده‌ نیروی پدافند هوایی ارتش همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده و این‌بار نیز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، دشمنان این نظام را مأیوس می کنند.