فرهنگی

حضور در انتخابات موجب تقویت نظام و نشان دهنده انسجام داخلی است

حضور در انتخابات موجب تقویت نظام و نشان دهنده انسجام داخلی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا در جمع کارکنان ستاد این نیرو با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات در راستای تقویت کشورمان در عرصه بین المللی گفت: پیشرفت امروز کشور مرهون حضور در صحنه هموطنانمان است‌.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پرورش با بیان اینکه حضور در انتخابات از مهم‌ترین وظایف هموطنانمان است بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی ملی است و یقینا می‌تواند نقش موثری در تعیین سرنوشت کشور و تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

 

وی با تشریح وضعیت فعلی کشورمان با دوران پیش از انقلاب گفت: قبل از انقلاب، ایران تحت سلطه قدرت‌های خارجی بود و بسیاری از تصمیمات مهم کشور توسط آنها اتخاذ می‌شد، اما امروز، ایران به یک کشور مستقل و قدرتمند تبدیل شده که قادر است به صورت مستقل در صحنه بین‌المللی حضور یابد و از منافع ملی خود دفاع کند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پرورش افزود: برای داشتن ایرانی قوی، نیازمند مشارکت فعال و آگاهانه تمامی آحاد ملت در امور سیاسی و اجتماعی هستیم؛ حضور حداکثری در انتخابات نه تنها وظیفه‌ای ملی است، بلکه نشان‌دهنده عزم و اراده مردم برای ساختن آینده‌ای روشن و بهتر برای کشور است.