داخلی

درخشش امروز پدافند هوایی در میدان نبرد بخاطر فداکاری‌ و جانفشانی های شهداست

درخشش امروز پدافند هوایی در میدان نبرد بخاطر فداکاری‌ و جانفشانی های شهداست
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا منطقه جنوب شرق گفت: درخشش امروز پدافند هوایی و نیروهای مسلح در میدان نبرد بخاطر فداکاری‌ و جانفشانی های شهدای والامقام است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، رؤسای اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق  با خانواده های معظم شهدای این منطقه  دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام روشندل ضمن قدردانی از صبوری و رشادت خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: عظمت، استقلال ،امنیت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا، گنجینه‌های اصلی انقلاب هستند و وجودشان موجب برکت برای نیروی های مسلح است، افزود: بی‌شک اجر خانواده شهدا در مواجهه با سختی‌های زندگی نزد خداوند تبارک و تعالی محفوظ است.
حجت الاسلام روشندل بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه‌ای عمیق و محکم در فرهنگ دینی ما دارد و باید با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان، زمینه ساز ترویج و نشر آن در جامعه باشیم.
وی اذعان داشت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجاست و در بین جهانیان سربلند است بخاطر دعای خیر خانواده‌ی شهداست.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اقتدار نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: اگر نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر نیروهای مسلح در میادین نبرد می درخشند بخاطر فداکاری و جانفشانی شهدای والامقام است.
در این دیدارها از خانواده های معظم شهید علی اصغر جعفری لاری و شهید علی هاشمی پور تجلیل شد.