داخلی

دشمن زمانی به فکر ضربه زدن می‌افتد که بتواند حریف را غافلگیر کند

دشمن زمانی به فکر ضربه زدن می‌افتد که بتواند حریف را غافلگیر کند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان سایت ارتباطی شهیدان احمدی و محسنی پدافند هوایی دهبید شیراز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) گفت: در جنگ اُحُد ثابت شد انسان ممکن است از جایی ضربه بخورد که حتی فکر آن را هم نمی‌کرده است؛ بنابراین تمام مأموریت‌ها را باید مهم شمرد و نمی‌توان گفت فلان مأموریت مهم است و فلان مأموریت از اهمیت کمتری برخوردار است بنابراین همه مأموریت‌ها در جای خود از اهمیت خاصی برخوردارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: آن چیزی که همه ما باید به آن اهمیت فراوان بدهیم حفظ هوشیاری است. ما زمانی ضربه می‌خوریم که هوشیاری لازم را نداشته باشیم. دشمن به نیروی هوشیار نمی‌تواند ضربه وارد کند و آنها زمانی به فکر ضربه زدن می‌افتند که بتوانند حریف را غافلگیر کنند. به همین دلیل ما نباید نسبت به حفظ هوشیاری کم‌کاری کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم در موضوع حفظ هوشیاری، رازداری است. ما باید طوری عمل و صحبت کنیم که دشمن به هیچیک از اطلاعات ما درباره عده و عُده، دست پیدا نکند. در نیروی پدافند هوایی که اولویت اول کشور است و حیثیت ملی ما به حفظ هوشیاری و عمل به‌هنگام این نیرو بستگی دارد باید حفاظت گفتار را جدی گرفت.

کد خبر 5589200