فرهنگی

شب های قدر فرصتی برای تقویت بنیه های معنوی و اعتقادی است

شب های قدر فرصتی برای تقویت بنیه های معنوی و اعتقادی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین خداد الفتی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال در محفل انس با قرآن ویژه کارکنان پایور این یگان پدافندی اظهار داشت: شب‌های قدر و ماه رمضان فرصتی ارزنده برای تقویت بنیه‌های معنوی و اعتقادی است تا با توشه‌ ی یک ماه رمضان، رزق معنوی یک سال خودمان را جمع کنیم و از آفت‌های دنیوی و توطئه‌های شیطان در امان بمانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی خاطرنشان کرد: باید خودمان را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم؛ شب‌های پرفضیلت قدر، فرصتی برای تقویت بنیه‌های اعتقادی انتظار است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی که در اختیار امپراطوری رسانه‌ای غرب است تلاش دارد همه مسائل زندگی انسان را به مادیات ربط دهند و لذا به همین دلیل هم می‌بینیم عده‌ای ضعف اقتصادی خود را نیز به پای دین می‌نویسند و یا همه چیز عالم را مادیات و سرمایه داری می‌بینند و بشر را در مادیات درگیری کرده و از اصل توحید غافل می‌کنند؛ در جهان بینی توحیدی همه چیز فقط مادی و اقتصادی نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال افزود: در ماه مبارک رمضان با تمسک به ثقلین باید بنیه‌های معنی خودمان را تقویت کرده و روح زیاده طلبی و دنیاگرایی را در خودمان از بین ببریم تا بتوانیم برای ظهور آماده باشیم.