داخلی

شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای ماموریت هاست

شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای ماموریت هاست
امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد پس از شرکت در انتخابات، گفت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای ماموریت‌هاست.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در شهرک مسکونی شهید بهشتی پس از انداختن رأی در صندوق با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: اقتدار، تداوم و قوی تر شدن انقلاب اسلامی به شرکت در پای صندوق‌های رأی بستگی دارد.
امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه انتخابات با تعیین سرنوشت مردم و کشور گره خورده است افزود: از ملت بزرگ ایران دعوت می‌کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش همیشه در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده و هست، خاطرنشان کرد: این بار نیز کارکنان و خانواده‌های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور وصف ناشدنی در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را مأیوس و حماسه‌ای شگرف را خلق خواهند كرد.
فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای ماموریت هاست.