فرهنگی

شهید رئیسی مدیری متدین در تراز انقلاب اسلامی

شهید رئیسی مدیری متدین در تراز انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی مهندس یونس فاتح فرماندار تبریز در آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید نیک اندیش تبریز بیان کرد: انقلاب ما انقلابی مکتبی است و بر مبنای شعار عاشوراییِ "خون بر شمشیر پیروز است" بنا شده و نظام اسلامی به تاسی از این شعار و تکیه بر قدرت مردم در طول این سال‌ها در برابر تمامی ابرقدرت‌های عالم ایستاده است.

 

فرماندار تبریز ادامه داد: هرچند این سانحه هوایی اخیر بسیار سخت و تاثربرانگیز بود و مسئولان با کفایتی و جهادی همچون آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش در ظاهر از بین ما رفتند ولی هیچ گاه در اراده مردم خللی ایجاد نمی شود چرا که این انقلاب ریشه در اعتقادات مردم دارد و در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی ثابت شده است که سرنوشت آنانی که راه مقاومت در تمامی عرصه‌ها را تحت لوای ولایت در پیش گرفته‌اند به شهادت ختم شده است و این شهدا نیز در این راه همچون یاران شهید خود ثابت قدم بودند‌.

 

مهندس فاتح تصریح نمود: وظیفه مسئولان در این برهه حساس این است که از ویژگی‌های این شهدا که همانا خدمت رسانی جهادی و انقلابی و خستگی ناپذیر به مردم بود،درس گرفته و به راه آنان ادامه دهند.

 

فرماندار تبریز گفت: شهید رئیسی مدیری متدین و متعهد در تراز انقلاب اسلامی بود و همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت.