فرهنگی

عزت و پیشرفت امروز را مدیون پیشکسوتان هستیم

عزت و پیشرفت امروز را مدیون پیشکسوتان هستیم

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از پیشکسوتان و اعضای وابسته منطقه پدافند هوایی شمال شرق، دین اسلام را یک دین کامل و نمونه دانست و گفت: بازنشستگان جایگاه بسیار والایی دارند و در آیات و روایت‌های متعدد بر تکریم و احترام آنان تاکید شده است.

 

وی بازنشستگان را بزرگترین نیروی انسانی و با ارزش‌ ترین دارایی و سرمایه هر سازمان عنوان کرد و افزود: تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی که در کمال صداقت و در رستگاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند، اینک در اذهان جامعه باقی مانده است.

 

وی تصریح کرد: تکریم بازنشستگان وظیفه‌ ای همگانی است و تجلیل از این بزرگواران می‌تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر گرانقدر در جامعه باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن نقش پیشکسوتان و بازنشستگان در ارتش را بسیار پررنگ و تاثیرگذار دانست و بیان کرد: بازنشستگان در کمال صداقت و سخت کوشی، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر مقدس خدمت به کشور گذرانده‌ و اقتدار را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده‌اند.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای بازنشستگان این یگان خاطرنشان کرد: پیشرفت روز افزون ما مرهون تلاش های جهادگونه پیشکسوتان و بازنشستگان است.