داخلی

عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است

عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  با تاکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است، گفت: عملیات وعده صادق یک رزمایش بین‌المللی و نمایشگاه جهانی بود که شالوده و اساس رژیم صهیونیستی را دچار چالش کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز آموزشی و یگان‌های پدافندی با حضور امیرسرتیپ عليرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی پدافند هوایی در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد.
حجت‌الاسلام جلیلی صفت در این مراسم با بیان اينکه انسان گران‌سنگ‌ترین و ناطق‌ترین موجود عالم است، گفت: انسان باید با همتی والا و تلاشی روزافزون به اوج کمالات در تمامی عرصه‌ها برسد.
وی با اشاره به اينکه با جستجو و بررسی در ادیان مختلف در حوزه توجه به علم، علم آموزی و نیز تکریم جایگاه علم و دانش متوجه می‌شویم که دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد، اذعان داشت: دین اسلام جایگاه ویژه‌ای برای علم آموزی، تعلیم و تعلم و مقام شامخ معلم قائل است.
حجت الاسلام جلیلی صفت تاکید کرد: علم و دانش ربطی به  عقیده، ملیت، جنسیت و... ندارد و باید با تلاش و کوشش به پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی رسید .
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: علم بدون عمل جامعه و فرد را دچار چالش و نابودی می‌کند و یقینا علم و دین لازم و ملزوم یکدیگرند.
حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است، تصریح کرد:  عملیات وعده صادق یک رزمایش بین‌المللی و نمایشگاه جهانی بود که به دنیا ثابت کرد پیشرفت علم و دانش در برتری و اقتدار ایران اسلامی بارز و کاملا مشهود است و این عملیات شالوده و اساس رژیم صهیونیستی را دچار چالش کرد.