داخلی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله فراجا دیدار کرد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله فراجا دیدار کرد
امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با سردار داوطلب، فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله فراجا در استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با سردار داوطلب، فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله فراجا در استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در این دیدار با بیان اینکه وجه مشترک نیروی پدافند هوایی و مرزبانی حراست از مرزهای میهن اسلامی است، تصريح کرد: امنیت امروز مرزهای کشورمان مرهون جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی کارکنان غیور نیروهای مسلح  در مجموعه ارتش، سپاه و فراجا است.
امیر سرتیپ دوم پرویز در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح برای ارتقا قدرت بازدارندگی و امنیت پایدار بصورت شبانه روزی در تلاش هستند، افزود: عملیات وعده صادق با تجهیزات بومی، نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود.
فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله فراجا استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار، پدافند هوایی را یکی از حوزه‌های راهبردی و تأثیرگذار دفاعی کشور دانست و افزود: تعامل، وحدت و یکپارچگی بین این دو نیرو به عنوان دو بازوی دفاعی کشور به خوبی توانسته از مرزهای کشور دفاع کند.
سردار داوطلب ادامه داد: امنیت و آرامش ایران اسلامی به‌ ویژه در آسمان، مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی وقفه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در حال حراست از مرزهای هوایی کشور هستند.
وی افزود: امروز به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان هوایی کشور امنيت مطلوبی بر استان حاکم است که قدردان اين زحمات هستيم.