داخلی

فرمانده گروه پدافند هوایی کیش از اتمام بازسازی و بهره برداری هتل ستاره طلایی این یگان پدافندی خبر داد

فرمانده گروه پدافند هوایی کیش از اتمام بازسازی و بهره برداری هتل ستاره طلایی این یگان پدافندی خبر داد

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور سرهنگ ستاد جواد پور خسروانی فرمانده گروه پدافند هوایی کیش، هتل ستاره طلایی این یگان پدافندی بازسازی کامل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده گروه پدافند هوایی کیش با اشاره به اهمیت فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای کارکنان و خانواده‌ های مجموعه ارتش، گفت: یکی از نیازهای ضروری برای کارکنان و خانواده‌های ارتش و بویژه نیروی غیورمند پدافند هوایی، استفاده از اماکن تفریحی مناسب و با امکانات ویژه به منظور افزایش روحیه و ارتقا فرآیند کاری است.

وی با بیان اینکه جزیره کیش به عنوان مقصدی گردشگری، میزبان مسافران بسیاری است، افزود: با پیگیری‌های مکرر، اعتبار قابل توجهی برای بازسازی هتل این یگان پدافندی اخذ و با همت مجموعه روحی و رفاهی پدافند و مبادی مربوطه تا پایان سال، تعداد قابل توجهی سوئیت به این مجموعه اضافه و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ هتل ستاره طلایی گروه پدافند هوایی کیش یکی از هتل‌های سه ستاره این جزیره می باشد که در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفته است؛ این هتل دارای 42 واحد اتاق 2 و 3 تخته و سوئیت‌های 4 نفره است و از امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، برخوردار است.