داخلی

فعالیت های فرهنگی و قرآنی اثر خود را در تامین امنیت و آرامش هوایی کشور نشان می دهد

فعالیت های فرهنگی و قرآنی اثر خود را در تامین امنیت و آرامش هوایی کشور نشان می دهد
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: اثر فعالیت های قرآنی و فرهنگی در کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در میدان عمل و ارایه خدمات بهتر و تامین امنیت هوایی کشور بسیار مشهود است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین روشندل، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در گفتوگو با خبرگزاری شبستان در مورد فعالیتهای فرهنگی و قرآنی این نیرو گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش به علت گستردگی، مناطق و گروههای متعدد در سطح کل کشور را شامل میشود که سایتهای بسیاری را در مناطق صعبالعبور پوشش میدهد که همگی کارکنان این نیرو هستند و اقدامات فرهنگی ما تا سرپنجههای مرزها ادامه دارد.
رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و قرآنی نیازمند سختافزار و نرمافزار است، افزود: پدافند هوایی ارتش از لحاظ سختافزاری نسبت به گذشته ارتقا یافتهاست و در برخی از سایتها که در نقطه صفر مرزی پدافند هوایی به شمار میروند از طریق فیبر نوری با مخاطبان و کارکنان پایور و وظیفه در ارتباط هستیم و همان برنامه که در تهران اجرا میکنیم، همزمان در اقصی نقاط  کشور برای کارکنان برگزار میشود.
حجت الاسلام روشندل ادامه داد: ما نیز مانند دیگر نیروهای زمینی، هوایی و دریایی فعالیتهای قرآنی خود را به شکل عمومی و تخصصی داریم که این کلاسها در رشتههای مختلف مفاهیم، تفسیر، تجوید، روخوانی و حفظ است که در روزهای سه شنبه در کل ارتش و به تبع آن در نیروی پدافند هوایی برگزار میشود.
وی در مورد خدمات پدافند هوایی در اربعین اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند دیگر نیروها و نیروهای مردمی موکب خود را در مرز مهران برپا کرده است و امسال با پشتیبانی فرمانده این نیرو، خدمات مورد نیاز زائران بیشتر و وسیعتر، ارایه میشود، البته در کنار این پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین(ع)، روحانیون نیز به کار فرهنگی مشغول هستند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظلهالعالی) مبنی بر اینکه پدافند هوایی در اولویت است، یادآور شد: این امر نشان میدهد که پدافند هوایی در خط مقدم امنیت آسمان کشور است و دشمن را کیلومترها در آن سوی مرزها رصد میکند و کارکنان پدافند هوایی شبانهروز در سامانههای این نیرو در حال خدمت هستند و همواره امنیت آسمان کشور را در خط مقدم تامین میکنند.
وی گفت: اقتدار هوایی ما دارای عقبه و پیشینهای است که به فعالیت های قرآنی و فرهنگی مربوط می شود. کارکنان و نیروهای پدافند هوایی برای ارایه خدمات بهتر نیازمند آرامش معنوی هستند و این آرامش در ارتفاعات و سختیهای گوناگون از ایمان نشأت گرفته از اعتقادات کارکنان است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: اثر فعالیتهای قرآنی و فرهنگی در کارکنان نیروی پدافند هوایی در میدان عمل در ارایه خدمات بهتر و تامین امنیت هوایی کشور بسیار مشهود است.