فرهنگی

لزوم توجه به رشد شاخص قرآن در بین نسل جوان

لزوم توجه به رشد شاخص قرآن در بین نسل جوان

 به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام و المسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با مقام آوران قرآنی منطقه پدافند هوایی جنوب (شهید بوشهریان) گفت:امروز بشریت به قرآن نیاز دارد چون مبانی قرآن انسان ساز و موج سعادت دنیوی و کمال معنوی می شود.

وی به جایگاه والای قرآن اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: رابطه عمیق با قرآن و کلام الهی بسیار مهم بوده و هر چقدر این رابطه نزدیکتر و عمیق‌تر باشد جاهلی، ابهامات و تاریکی‌ها از بین خواهد رفت چرا که با این کار به روشنایی خواهیم رسید.

حجت الاسلام و المسلمین بهمن افزود: همان‌گونه که امامان، علما و امام راحل ما در طول شبانه‌روز به قرائت قرآن می‌پرداختند ما نیز اگر تمایل به سعادت و رستگاری داریم باید به این کتاب آسمانی روی آورده و به آن نزدیکتر شویم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: لزوم توجه به رشد شاخص قرآن در بین نسل جوان حائز اهمیت است و ترویج فرهنگ قرآنی باید در کانون خانواده ها نهادینه شود.

وی قرآن کریم را مخزنی بی‌نهایت توصیف کرد و افزود: نکات نهفته در این کتاب آسمانی بی‌نهایت بوده و غذای معنوی بسیاری دارد که هر چقدر اندیشمندان به آن روی آورده و در آن جست‌وجو نمایند باز هم تمام نشدنی است.