فرهنگی

مراسم تجلیل از معلمان و اساتید قرآنی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

مراسم تجلیل از معلمان و اساتید قرآنی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین تجلیل از  معلمان و فعالان قرآنی این نیرو با اشاره به اهمیت وجود اساتید در یادگیری و آموزش قرآن کریم گفت: ذوق و هنر معلمان و اساتید قرآنی بهترین ابزار برای معرفی فعالیت‌های قرآنی است؛ نه تنها در فعالیت‌های قرآنی بلکه در بسیاری از رشته‌ها، رابطه استاد و شاگرد باعث حفظ و صیانت از فعالیت های علمی و فرهنگی شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات معلمان و متولیان امور قرآنی گفت: شهید مطهری در عرصه‌های مختلف تدریس، تالیف، خطابه و مناظره در جهت احیای دین و تاثیر گذاری بر باور افراد از هیچ تلاشی دریغ نکرد و امروز هم معلم خوب باید بتواند بر باور دانش آموزان اثر گذار و در انتقال مفاهیم به ویژه مفاهیم  قرآنی کوشا باشد.

حجت الاسلام بهمن افزود: اگر می خواهیم از پیچ تاریخی و دسیسه های دشمن عبور کنیم باید فرزندان خود را با قرآن و عترت آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با آموزه های دینی، قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش مهم و موثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی و کم اثر کردن ترفندهای دشمنان دارد.

حجت الاسلام بهمن قرآن را یک کتاب الهی، جامع و دارای برنامه برای همه ابعاد زندگی انسان دانست و افزود: رفتار ما باید براساس آموزه‌ها و مبانی دینی و معنوی باشد.

 گفتنی است در پایان مراسم از مربیان و معلمان قرآنی تجلیل بعمل آمد.