داخلی

نقش اساسی آموزش در توانمند سازی و ارتقا توان رزمی پدافند ارتش

نقش اساسی آموزش در توانمند سازی و ارتقا توان رزمی پدافند ارتش
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نقش اساسی آموزش در توانمندسازی و ارتقای توان رزمی کارکنان انکار ناپذیر است و همواره پدافند ارتش فرآیند صحیح آموزش را در راستای افزایش اقتدار دفاعی به کار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ عليرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز در شورای عالی آموزش این نیرو در جمع فرماندهان و مدیران مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی یگان های پدافندی، اظهار داشت: تخصص گرایی در به کارگیری کارکنان، بویژه در حوزه سربازی امری مهم و حائز اهمیت است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی، گفت: نقش اساسی آموزش در توانمند سازی و ارتقای توان رزمی کارکنان انکار ناپذیر است و همواره پدافند ارتش فرآیند صحیح آموزش را در راستای افزایش اقتدار دفاعی بکار می‌گیرد.
وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و بسترها و رفع چالش های موجود در مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی پدافند هوایی ارتش، اذعان داشت: برابر تدابیر ۳۶ گانه نیروهای مسلح و نیز تدابیر ۴۰ گانه ارتش، اولویت مورد نظر فرماندهان باید تمرکز بر مسائل آموزشی باشد.
امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر جذب کمی و کیفی کارکنان ممتاز در حوزه های مختلف بویژه در عرصه علوم فنی و مهندسی، ابراز داشت: مراکز علمی و تحقیقاتی پدافند ارتش با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و هم افزایی با سایر مراکز علمی، دانش بنیان و تحقیقاتی، روند رو به رشد و مطلوبی را طی می کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه کارکنان وظیفه از منابع انسانی موثر در اختیار نیروهای مسلح هستند، خاطرنشان کرد: تدوین الگویی مناسب برای مدیریت بهینه این منابع انسانی بسیار جای توجه دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاري ویژه اي براي ارتقا کیفی دوره های ضمن خدمت کارکنان در راستای توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی، ایجاد قابلیت های دانشی، مهارتی و رفتاری در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پژوهش محوری کانون رشد هر مجموعه و سازمان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.