داخلی

نمایشگاه قرآنی فرصتی ارزنده برای پیوند میان خانواده ها و قرآن است

نمایشگاه قرآنی فرصتی ارزنده برای پیوند میان خانواده ها و قرآن است
حجت الاسلام والمسلمین بهمن با بیان اینکه پیشرفت و توسعه جامعه در گرو توجه به آموزههای قرآن است، گفت: نمایشگاه قرآنی فرصتی ارزنده برای پیوند میان خانواده ها و قرآن است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با تاکید بر اینکه ارتش ایران، ارتشی قرآن محور و معنوی است، ابراز داشت: بسیاری از پیشرفت های تحسین برانگیز و شگرف ارتش کشورمان در سایه توفیقات قرآن حاصل شده است.
وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه جامعه در گرو توجه به آموزه های قرآن است، گفت: نمایشگاه قرآنی فرصتی ارزنده برای پیوند میان خانواده ها و قرآن است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه نقش رسانه در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت شاخص است، خاطرنشان کرد: از نظر محتوا در حوزه خانواده و بویژه نسل جوان جای کار زیادی داریم و باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.
نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عصر چهارشنبه (1 فروردین 1403) در شبستان مصلا امام خمینی (ره) افتتاح شده است و غرفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی متنوع میزبان بازدیدکنندگان است.