داخلی

نیروی پدافند هوایی در تولید امنیت موفق است/ نیروهای مسلح در نقطه بازدارندگی قرار دارند

نیروی پدافند هوایی در تولید امنیت موفق است/ نیروهای مسلح در نقطه بازدارندگی قرار دارند
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رسالت و مأموریت اصلی نیروی پدافند هوایی تولید امنیت است و در این مأموریت موفق است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (شنبه) در جریان بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان در جمع کارکنان این یگان پدافندی، گفت: شما عزیزان به دلیل امنیت و آرامش در مرزهای هوایی کشور و به دلیل خدمت جهادی که انجام می دهید در پیش خدا دارای اجر و پاداش عظیمی هستید.
وی با اشاره به محبوبیت هشت گروه در قرآن کریم، تصریح کرد: از جمله افراد محبوب خدا، نیروهای مسلح هستند که به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روز از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند و اجازه هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور را از دشمن سلب کرده‌اند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی بالای نیروهای مسلح چشم طمع دشمنان از ایران اسلامی را دور کرده است، افزود: در سالهای پس از دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی پدافند هوایی ارتش ،حقیقتا کاری کرده است که فکر حمله به ایران اسلامی از ذهن دشمن کنار گذاشته شود.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم رعایت مسائل حفاظتی و اطلاعاتی، تصریح کرد: یکی از دلایل عمده عملیات طوفان الاقصی که باعث شد حیثیت رژیم صهیونسیتی در جهان بر باد برود همین سستی و کم توجهی در رعایت مسائل حفاظتی و اطلاعاتی این رژیم غاصب کودک کش بود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر پایبندی همه فرماندهان و کارکنان به باورها، اعتقادات و التزام به دستورات دینی، تصریح کرد: امروز دشمن باورهای دینی و اعتقادات جوانان ما را مورد هدف قرار داده لذا باید در راستای خنثی کردن این توطئه دشمن اقدامات مهم و برنامه‌ریزی انجام شود.
حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: رسالت و ماموریت اصلی نیروی پدافند هوایی تولید امنیت است و این نیرو توانسته با تولید امنیت پایدار خدمت بزرگی را به مردم مسلمان ایران انجام دهد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو پدافند هوایی در بدو ورود به گروه پدافند هوایی زاهدان، با حضور بر مزار شهید گمنام این یگان پدافندی به مقام شامخ این شهید گمنام ادای احترام کرد.