فرهنگی

هدف گذاری دشمن در جنگ ترکیبی بر روی نسل جوان و خانواده‌هاست

هدف گذاری دشمن در جنگ ترکیبی بر روی نسل جوان و خانواده‌هاست

حجت الاسلام و المسلمین سیدجانمراد موسوی با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری عظیمی را در راستای فروپاشی خانواده ها در دستور کار خود قرار داده است، گفت: هدف گذاری و راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی برروی نسل جوان و خانواده‌هاست. جشنواره فرزند اولی های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور بیش از ۸۰ زوج جوان این نیرو در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جانمراد موسوی معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اينکه دشمن سرمایه گذاری عظیمی را در راستای فروپاشی خانواده ها در دستور کار خود قرار داده است، گفت: هدف گذاری و راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی برروی نسل جوان و خانواده‌هاست.

حجت الاسلام سید جانمراد موسوی با تاکید بر ترغیب فرزندآوری زوج های جوان، ابراز داشت: فرزند آوری و تربیت فرزند صالح مورد تاکید دین مبین اسلام است و موجب نشاط و پویایی جامعه می شود.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن در جنگ نرم ضربه زدن و متلاشی کردن کانون خانواده و اشاعه فساد و بی بند و باری در جامعه است، خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های مستمر و برگزاری دوره های بصیرت نقشی ارزنده در ارتقا سواد رسانه ای و فرهنگی خانواده ها دارد.