فرهنگی

همایش فرهنگی خانواده های گروه پدافند هوایی نیک‌اندیش برگزار شد

همایش فرهنگی خانواده های گروه پدافند هوایی نیک‌اندیش برگزار شد

همایش فرهنگی ورزشی خانواده های گروه پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش تبریز با حضور امیر سرتیب دوم صالح جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب و شهردار منطقه 6 تبریز برگزار شد.

سرهنگ داوود پور اسماعیل فرمانده گروه پدافند هوایی تبریز گفت: اقدامات و تعامل شهرداری منطقه 6 تبریز با پدافند هوایی ستودنی و قابل تقدیر است وامیدواریم با تداوم همکاری بین این دو ارگان، شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی بیشتری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بین خانواده های پدافند هوایی باشیم.

 در ادامه این مراسم،  رضا جانفشان شهردار منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که فرزندان به حق این آب و خاک هستند، به حق نهاد حرفه‌ای دفاع از میهن اسلامی‌اند وارتش همواره دفاع از آب و خاک و میهن عزیز و نظام مردمی را به عنوان هدف والای خود مد نظر قرار داده است.

 وی تاکید کرد: قطعا تعامل و همکاری منطقه پدافند هوایی شمالغرب و شهرداری  بیش از پیش خواهد شد و این همکاری و هم افزایی باعث افزایش روحیه و شور نشاط در خانواده ها و جوانان خواهد بود.

در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی از جمله اجرای موسیقی صحنه‌ای، تواشیح، گروه نمایش کودکان و طنز برگزار شدکه با استقبال گرم خانواده های گروه پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش همراه شد.