داخلی

هوشیاری در برابر شبیخون فرهنگی، مقابله با جنگ دور ایستای دشمن است/ ضرورت تولید محتوای اثر بخش برای خاموش کردن جنگ نرم بیگانگان

هوشیاری در برابر شبیخون فرهنگی، مقابله با جنگ دور ایستای دشمن است/ ضرورت تولید محتوای اثر بخش برای خاموش کردن جنگ نرم بیگانگان
حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن، گفت: هوشیاری در برابر شبیخون فرهنگی، مقابله با جنگ دور ایستای دشمن است که تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی بکار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین اختتامیه اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی این نیرو، گفت: امروز فضای مجازی به بخش بزرگی از زندگی مردم تبدیل شده است و پیوست زندگی هاست؛ فضای مجازی هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید.
حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن، افزود: هوشیاری در برابر شبیخون فرهنگی، مقابله با جنگ دور ایستای دشمن است که تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی بکار گرفته است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ما باید بر اساس واقعیت ها در فضای مجازی فعالیت کنیم و خودمان واقیت ها را روایت کنیم قبل از آنکه دیگران برای ما و جامعه روایت کنند، ابراز داشت: ورود با بصیرت به حوزه فضای مجازی می تواند اثر بخش باشد و نقشه های شوم دشمن را کم اثر کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: فضای مجازی چندین برابر فضای حقیقی بزرگتر است و به زندگی دوم مردم تبدیل شده است، ادامه داد: با مدیریت استفاده صحیح از فضای مجازی در عرصه های مختلف می توانیم به نتایج و اهداف خوبی دست پیدا کنیم.
وی به ضرورت تولید محتوای اثر بخش برای خاموش کردن جنگ نرم بیگانگان اشاره کرد و گفت: توجه به تولیدات فاخر، تنوع کانال ها، هم افزایی فعالان فضای مجازی و تقسیم وظائف در حوزه تولید و ایجاد فضای متفاوت و اثر بخش در طراحی ها و ارائه مطالب مفید از نکات لازم و مورد توجه است.
حجت الاسلام بهمن، ادامه داد: آگاه سازی نسل جوان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را امری مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: امروز نوک پیکان دشمن نسل جوان و بی تجربه است.
در ادامه سرهنگ پاکرو رئیس اداره فضای مجازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش همواره در عرصه فضای مجازی و امورات فرهنگی پیشرو و پیشگام است، تصریح کرد: این جشنواره به منظور ارتقا کیفی و کمی فعالیت های جهادی و فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه فضای مجازی و تقویت استعدادیابی نیروهای علاقه مند و فعال در این حوزه برگزار شده است.
وی، خاطرنشان کرد: حوزه جنگ نرم همانند عرصه عملیاتی پدافند بصورت ۲۴ ساعته می باشد و یک لحظه غفلت در این حوزه می تواند عواقب ناگواری به دنبال داشته باشد؛ باید با هوشیاری کامل در برابر جنگ ترکیبی دشمن مقابله کنیم و با شناسایی نقاط ضعف دشمن اقدامات متقابل را انجام بدهیم.
در اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی نیروی پدافند هوایی ارتش، ۱۲۰ اثر در حوزه های عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، ویدئو، مستند، موشن گرافی ارسال شده که پس از تجزیه و تحلیل توسط داوران، اثرات برتر معرفی و به جشنواره نهایی ارتش "جهت"(جهاد همگانی تبیین) راه یافتند.