فرهنگی

پدافند هوایی سدی محکم در برابر دولت های متخاصم است

پدافند هوایی سدی محکم در برابر دولت های متخاصم است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری در دوره معارف جنگ گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در طول 8 سال دفاع مقدس، پدافند هوایی با ماموریت جدید وارد عرصه جنگ تحمیلی شد که با نقش آفرینی رزمندگان دلاور، حافظ امنیت کشور عزیزمان شد‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به اقدامات ارزنده پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: حضور مؤثر در عملیات های بیت المقدس، فتح المبین، طریق القدس، کربلای 5 و والفجر 8 از مهمترین این اقدامات این نیروی قدرتمند است.

 

وی افزود:امروز نیروی پدافند هوایی با پیشرفت‌های چشمگیری که در حوزه دفاعی داشته، نقش ارزنده ای در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند و نیروهای مسلح کشور اشراف کاملی بر تمامی تحرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند.

معاون فرهنگی اداره عقیدتی ساسی نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: پدافند هوایی سدی محکم در برابر دولت های متخاصم است و تمامی ظرفیت ها را در راستای آسودگی خاطر شهروندان کشورمان بکار می گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسوی در خاتمه ضمن فراررسیدن سالروز شهادت استادشهید مطهری(ره) و گرامیداشت روز معلم افزود: پدافندهوایی و نیرو های مسلح کشورمان با اشرافیت کامل و هوشمندانه خود و استفاده از تجهیزات بومی در سراسر کشورمان، کوچکترین تحرکات دشمنان را دنبال می‌کنند و به هیچ احدی اجازه تعرض به کشورمان را نمی دهند.