داخلی

پدافند هوایی کارآمدترین ارکان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات خارجی است

پدافند هوایی کارآمدترین ارکان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات خارجی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، تصریح کرد: امروز باگذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در تمامی ابعاد هستیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان پدافند هوایی از جمله نخستین یاران انقلاب اسلامی در ارتش بشمار می روند که در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهم و تأثیرگذاری داشتند، افزود: امروز پدافند هوایی در راستای اجرای مأموریت خود در صیانت از منابع و منافع کشور در قالب تأمین پوشش مراکز حیاتی، حساس و مهم، نقش تأثیرگذاری در توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور دارد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد از کارآمدترین ارکان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات خارجی به شمار می رود.

امیر سرتیپ دوم عباسی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه خود، توانسته توطئه‌های گوناگون دشمنان را با سربلندی پشت سر بگذارد و امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.

وی در ادامه با تاکید بر مشارکت فعال در عرصه انتخابات پیش رو، اذعان داشت: نیروهای مسلح در جهاد تبیین، دفاع از ولایت و مقابله با استکبار پیشگام هستند.

جانشین منطقه پدافندهوایی شرق در ادامه با بیان اینکه کارکنان جوان عهده دار سهم بزرگی از تحولات و پیشرفت های کشور می باشند، افزود: همانگونه که در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران جوانان نقش تأثیرگذاری داشتند امروز نیز با حضور تکلیف‌مدارانه خود نقش مؤثری در توسعه امنیت پایدار و دفاع از ایران اسلامی دارند.