داخلی

پیام تبریک امیر سرتیپ صباحی فرد درپی بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش

پیام تبریک امیر سرتیپ صباحی فرد درپی بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی بازگشت غرور آفرین ناوگروه 86 را به آب‌های سرزمینی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام تبریک فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام حسین(ع): (شکرک لنعمته سالفه یقتضی نعمته آنفه)
شکرگزاری نسبت به نعمت گذشته، نعمت آینده را فراهم می‌آورد
نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گامی شگرف و حضوری مقتدرانه را در آب‌های بین‌المللی در عرصه جهانی به رخ جهانیان کشید که این شاهکار غرور آفرین تا ابد در دفتر افتخارات نیروی دریایی ارتش کشورمان به یادگار می‌ماند.
فرزندان غیور، خستگی ناپذیر و ولایی ارتش در نیروی دریایی با اقتداری مثال زدنی، بار دیگر با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه و تهدیدات بی‌ارزش هیمنه پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی را فرو ریختند و ثابت کردند که اکنون ما می‌توانیم‌ها تبدیل به توانستیم شد.
مأموریت خطیر و هدفمند دریادلان ارتش کشورمان در پیمودن دور دنیا در راستای توسعه فراگیر امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان تنها گوشه‌ای از توانمندی، اقتدار و صلابت نیروی دریایی ارتش بود و هرگز پیمودن این مسیر پیشرفت، نقطه‌ی پایانی نخواهد داشت.
امید است مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتقاء توانمندی و نیز بکارگیری همه جانبه ظرفیت‌ها در کنار نیروی انسانی تلاشگر و دلاور هر روز گام‌های مثبت و ارزنده‌ای را در راستای رشد و تعالی کشورمان در عرصه‌ی توان دفاعی بردارد.
اینجانب این افتخارآفرینی بزرگ را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی دریایی ارتش و  ملت سرافراز و مقاوم کشورمان و نیز همه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم توفیقات مدافعان شجاع و فداکار امنیت و اقتدار کشورمان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.