فرهنگی

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین بهمن به مناسبت شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین بهمن به مناسبت شهادت رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافندهوایی، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

" انا لله و انا الیه راجعون "

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خدوم کشور، آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و رییس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه بالگرد، قلب‌ ملت ایران را در بهت، اندوه و تاثر فرو برد و قطعا این ضایعه فقدانی بزرگ، جبران‌ ناپذیر‌ و خاطره تلخی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

مداومت‌ و استقامت آیت الله رییسی در پیگیری و تلاش شبانه روزی و در مناطق صعب العبور برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌ زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور است.

این ضایعه‌ اسفبار مایه‌ تالم کارکنان ولایی نیروی پدافند هوایی، همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

بدون شک، وجود آرامش‌ بخش حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران (مد ظله العالی) در این شرایط، همچون لنگر گاهی ثبات آفرین برای کشور است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده شهدای گرانقدر و مردم قدر شناس ایران اسلامی، محشور شدن شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند منان مسئلت دارم.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش

روحانی محمد بهمن