داخلی

 پیام تسلیت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم

 پیام تسلیت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم
امیر سرتیپ علیرضاصباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، به‌مناسبت شهادت حجت‌الاسلام و المسملین محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه شهرستان تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در مسیر خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی و حراست از میهن عزیزمان و آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشت.
مداومت‌ و استقامت این سید خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.
مردی که خود در مکتب انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و امام خمینی(ره) پرورش یافته و تمامی همت و جهاد فرهنگیاش نیز در جهت نشر و گسترش فرهنگ متعالی اسلام بود و سالها با فعالیت مستمر در سنگر مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نقش به سزایی در اجرایی کردن تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی ) ایفا نمود.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم وجودش جلوهایی از مهربانی خداوند را تداعی می کرد و روح زلال و صمیمیت و تواضعش، هیچگاه از خاطر رزمندگان و کارکنان ارتش پاک نخواهد شد.
اینجانب به نیابت از تمامی همرزمانم در نیروی مقتدر پدافندهوایی ارتش، این ضایعه‌ جانکاه و غم بار را محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مردم ولایت‌مدار و قدرشناس استان آذربایجان شرقی، نیروهای ارتش و خانواده محترم حجت‌الاسلام و المسملین محمدعلی آل‌هاشم تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم وارسته غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.