داخلی

آیین اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش

آیین اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش
آیین اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب، معاون هماهنگ کننده این نیرو در سالن همایش شهید مطهری ستاد نیروی پدافند هوایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خوش قلب در آیین اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی ستاد این نیرو
با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح و بویژه پدافند هوایی در جشنواره‌های عفاف و حجاب همواره پیشگام بوده‌اند، گفت: این افتخاری است برای کارکنان نیرو‌های مسلح و زنان ارزشی و دختران غیور نیرو‌های مسلح که پرچمدار عفاف و حجاب هستند.
وی با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام گفت: بانوان نقش ریشه‌ای و اساسی در دیدگاه اسلامی دارند و بسیاری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون حضور زنان مجاهد بوده که دفاع مقدس مهم‌ترین وجه آن است که اگر نبود آن عقبه مستحکم و حضور موثر بانوان در دوران دفاع مقدس آن موفقیت‌های چشمگیر حاصل نمی‌شد.
امیر سرتیپ خوش قلب افزود: ما امروز درگیر یک جنگ تمام عیار در حوزه فرهنگی هستیم و شما بانوان به عنوان پرچمداران این عرصه باید به رسالت خود را عمل کنید.
امیر خوش قلب با بیان اینکه حجاب و عفاف خط مقدم  مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: دشمن برای تسخیر این خط مقدم همه توان خودش را به میدان آورده است و این باور باید در همه به وجود آید که نباید بگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد.