داخلی

عشق به اهل بیت(ع) سرمایه نیروهای مسلح ما است

عشق به اهل بیت(ع) سرمایه نیروهای مسلح ما است
 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان ستاد این نیرو گفت: عشق به اهل بیت(ع) سرمایه نیروهای مسلح ما است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان ستاد این نیرو، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: سرمایه نیروهای مسلح ما عشق به اهل بیت(ع) است، سرمایه‌ای که جبهه و دفاع مقدس ما را اداره کرد .
وی به ولایت‌مداری کارکنان نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح امیدهای ولایت و اُمت شهیدپرور ایران عزیز هستند. به فضل خدا و اهل بیت(ع) و وجود شما افسران و فرماندهان، ایران امن‌ترین کشور منطقه است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی حضرت زهرا(س) را اسوه و الگوی بانوان عالم خواند و افزود: اطاعت از ولایت را باید از حضرت فاطمه زهرا(س) آموخت چون این بانوی مطهره سرباز ولایت بود، سربازی که جانش را فدای امام زمانش کرد و ولایت‌مداری یعنی فاطمه زهرا(س). افتخار نیروهای مسلح این است که فرمانده کل قوای آنها، ولی فقیه و از نسل مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) است.
حجت الاسلام روشندل خاطرنشان کرد: وجود حضرت فاطمه (س) شجره طیبه‌ای است که برکاتش به همه عالم هستی می‌رسد و ما باید از زندگی و رفتارهای حضرت که همه حول خدا محوری بود درس بیاموزیم و برای پیشرفت و رشد، آنها را الگوی خود قرار دهیم.