داخلی

اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد
مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آستانه ۲۴ مهر سالروز تأسیس این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر روشن‌دل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسولان نیروهای چهار گانه ارتش و ستاد آجا به میزبانی اداره‌ عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در رشته‌های والیبال، شنا، تنیس روی‌میز، بارفیکس و دو میدانی به مدت ۱۵ روز برگزار شد.
امیر سرتیپ اکرمی‌نیا در این مراسم ضمن تبریک ۲۴ مهر سالروز تأسیس این سازمان اظهارداشت: ورزش یک ابزار مهم و موثر برای ایجاد روحیه نشاط سازمانی و حفظ سلامتی کارکنان است و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و پرداختن به امر مهم ورزش یک دستور کار منظم و مستمر در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است چراکه این امر هم توصیه دین مبین اسلام و هم تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.
وی در ادامه تصریح کرد: تحقیقات علمی و تجربه بشری ثابت کرده است که ورزش یک عامل مهم برای ایجاد نشاط سازمانی است و باعث افزایش انگیزه و روحیه خدمتی کارکنان است و اثر بخشی آنان را در محیط کار افزایش می‌دهد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره از تیم ها و نفرات برتر رشته‌های مختلف ورزشی تقدیر شد.