داخلی

ارتش در نمایشگاه کتاب امسال حضوری قوی‌‌تر و اثرگذارتر دارد

ارتش در نمایشگاه کتاب امسال حضوری قوی‌‌تر و اثرگذارتر دارد
امیر سرتیپ دوم تقی‌‎خانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دوره ار نمایشگاه، حضوری قوی‌تر و اثرگذارتر دارد که با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان روبرو شده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با بیان اینکه حضور ارتش در نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب نشان‌دهنده توانمندی‌های ارتش در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه نشر بوده، اظهار داشت: حضور ارتش در نمایشگاه کتاب منجر به ارتقای علمی مخاطبان نسبت به اطلاعات نظامی، اسطوره‌ها، شهدا و نقش ارتش در دفاع مقدس می‌شود.
وی افزود: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور ارتش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از جمله حضور رزمندگان و اسطوره‌های ارتشی دفاع مقدس، نویسندگان ارتشی و غیر ارتشی که با نشر ارتش همکاری داشته‌اند، در نظر گرفته شده است.
امیر سرتیپ تقی‌خانی در پایان از عموم مخاطبان و علاقه‌مندان به حوزه نشر و کتاب دعوت کرد که از غرفه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کنند.
 نشر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نشر دافوس ارتش، نشر دانشگاه افسری امام علی(ع)نیروی زمینی، نشر دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌‌الانبیا(ص)، نشر دانشگاه هوایی شهید ستاری، نشر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، نشر راهبردی مرکز مطالعات نیروی هوایی ارتش و نشر مرکز آموزش شهید صیاد شیرازی از جمله انتشارات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند که در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند.