داخلی

پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی دلیل خودباوری در عرصه‌های علم و فناوری است

پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی دلیل خودباوری در عرصه‌های علم و فناوری است
امیر سرتیپ دوم پرویز گفت: پیشرفت‌های چشمگیر نیروی پدافند هوایی ارتش دلیل خودباوری این نیروی مقتدر در عرصه‌های علم و فناوری است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در دیدار با امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری، ارشد نظامی ارتش در استان خراسان جنوبی، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش مجهز به تجهیزات پیشرفته و روز دنیا شده و این تجهیزات پیشرفته و مدرن، نتیجه خودباوری این نیرو در عرصه‌های علم و فناوری است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق تصریح کرد: فعاليت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در طول سال‌های اخیر به حدی موفقیت‌آمیز بوده که امروز شاهد امن‌ترین آسمان در منطقه غرب آسیا هستیم.
وی افزود: از آنجایی که دشمن با شناختی که در هشت سال دفاع مقدس از ما بدست آورده، دیگر هیچ‌گاه جرأت تهدید زمینی ایران اسلامی را در سر نخواهد داشت، امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با اقتدار از حریم هوایی كشور حفاظت می‌كند و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسد.
در ادامه این دیدار امیر سرتیپ دوم شاطری اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در همه مرزهای دریایی، هوایی و زمینی از امنیت کشور حراست و پاسداری می‌کند و با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر اینکه پدافند هوایی در اولویت اول است، وظیفه ما ایجاب می‌کند که با همه توان و ظرفیت در کنار این نیروی مقتدر باشیم تا همچنان شاهد امنیت پایدار مرزهای هوایی در شرق کشور باشیم.
ارشد نظامی ارتش در استان خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش پیشگام پاسداری و حراست از آسمان ایران اسلامی و مرزهای هوایی كشور است، افزود: توانمندی‌ها و دستاوردهای نیروی پدافند هوایی در سال‌های اخیر مثال‌زدنی، قابل تحسین و مایه افتخار ارتش است.
امیر سرتیپ دوم شاطری ادامه داد: دستاوردها و دستیابی به فناوری‌های نوین با دستان جوانان غیور و توانمند نیروی پدافند هوایی در شرایط تحریم‌حاصل شده و لازم است جوانان عزیز ما در این نیروی قهرمان لحظه‌ای دست از تلاش برای دستیابی به فناوری‌های نوین برندارند.