داخلی

اساتید نمونه دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش تجلیل شدند

اساتید نمونه دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش تجلیل شدند
با حضور امیر سرتیپ دوم ساعدی، استادان نمونه دانشگاه خاتم الانبیا(ص) پدافند هوایی ارتش تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی ارتش،  امیرسرتیپ دوم ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم در مراسم تجلیل از اساتید نمونه این دانشگاه، گفت: ما نباید راضی به وضعیت موجود باشیم و این تغییر وضعیت باید توسط شما دانشجویان باانگیزه ایجاد شود.
سرتیپ دوم ساعدی خاطرنشان کرد: اساتید و فرماندهان صرف نظر از حوزه تربیتی و آموزشی سهم بزرگی در بازدارندگی فعال کشور ایفا می کنند.
وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه  خاتم‌الانبیا(ص) باید دانش و اطلاعات خود را متناسب با علم روز دنیا و نیاز پدافندی کشور به‌روز کنند و بدانند که چه نقش مهمی در حفظ و قدرت دفاعی کشور دارند.
فرمانده دانشگاه خاتم الانبیا بیان داشت: رشد و پیشرفت قدرت پدافندی کشور در  ثبات و اهمیت کشور نقش بسزایی دارد که دانشجویان دانشگاه های افسری این وظیفه خطیر را به عهده دارند که در راه رسیدن به این مهم باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی خطاب به دانشجویان این دانشگاه اذعان داشت: قدر بدانید که در یک نیروی مقدس الهی  که امنیت جان و ناموس یک مملکت را تامین می‌کند مشغول خدمت مقدس هستید.
سرتیپ دوم ساعدی ادامه داد: آموزش به‌روز اولویت اول این دانشگاه است و این اولویت با تلاش و کوشش اساتید فرهیخته این دانشگاه و همت دانشجویان جوانان و غیور به سرانجام و مقصد نهایی می رسد.