داخلی

افتتاح مجتمع اقامتی 5 واحدی در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

افتتاح مجتمع اقامتی 5 واحدی در منطقه پدافند هوایی شمال شرق
مجتمع 5 واحدی نیروی پدافند هوایی جهت ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به کارکنان این نیرو در منطقه پدافند هوایی شمال شرق افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در آیین افتتاح مجتمع اقامتی 5 واحدی، با بیان اینکه این مجتمع با به‌روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد بنا شده، اظهار کرد: تلاش‌‌ها و خلاقیت‌‌های صورت گرفته در این مجتمع در خودکفایی، حفظ و ارتقای توان رزمی نیروی پدافند هوایی سهم بسزایی دارد.
وی با اشاره به این که احداث پروژه‌‌های اقامتی، فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌‌ها و آرامش خانواده‌‌های کارکنان دارند، افزود: زیباسازی و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌‌هایشان، در راستای توجه ویژه نیروی پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است. به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی از اقدامات ضروری است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌‌های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌‌های جهاد، مردم‌‌یاری و شرایط سخت است.
امیر سرتیپ دوم معصومی در پایان از افتتاح چهار پروژه اقامتی و رفاهی دیگر در اوایل سال آینده خبر داد.