داخلی

اقدامات پدافند هوایی ارتش موجب امنیت آسمان ایران اسلامی شده است

اقدامات پدافند هوایی ارتش موجب امنیت آسمان ایران اسلامی شده است
 جانشین فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق ارتش، گفت: اقدامات پدافند هوایی ارتش با نگاه فناورانه و بهره‌گیری از توان متخصصان و فرهیختگان نظامی، موجب امنیت آسمان ایران اسلامی شده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی جانشین فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق ارتش در بازدید از مجموعه سایت قائم طبس با اشاره به اینکه امنیت پایدار مرزهای هوایی کشورمان حاصل نقش راهبردی پدافند هوایی کشور است، اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور داریم بی نظیر است و یقینا یکی از عوامل  پایداری این امنیت در هم افزایی با سایر نیروهای مسلح، نیروی پدافند هوایی ارتش است.
وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی نقش راهبردی و تاثیر بسیار بالا در اجرای موفق ماموریت های نیروهای مسلح دارد، افزود: نیروی پدافند هوایی با دکترین و استراتژی بازدارندگی دفاعی در آمادگی کامل برای دفاع از آسمان ایران اسلامی در برابر ترفندهای دشمنان قرار دارد و اجازه نمی دهد خدشه ای به استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی وارد شود.
امیر سرتیپ دوم حجت عباسی با بیان اینکه اقدامات پدافند هوایی ارتش موجب امنیت آسمان ایران اسلامی شده و توانسته به لطف خدای متعال امنیت خوبی را در مرزهای هوایی کشور حاکم کند، افزود: غیور مردان پدافند هوایی با تجهیزات پیشرفته و بومی، اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ  جهان کشیده‌اند.
جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز هموطنانمان در گوشه گوشه ایران پهناور مرهون رشادت های نیروهای مسلح، بویژه نیروی همیشه در صحنه پدافند هوایی ارتش است که به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی همواره در حال رصد نقطه به نقطه آسمان کشور هستند.
امیر سرتیپ دوم حجت عباسی در ادامه با بیان اینکه جایگاه این سایت پدافندی بسیار حساس و راهبردی است، افزود: عملکرد مناسب و غیرتمند کارکنان پدافند هوایی عامل حفظ و ارتقای امنیت حریم هوایی کشور شده است .