فرهنگی

امام خمینی باور قوی نسبت به نسل جوان داشت

امام خمینی باور قوی نسبت به نسل جوان داشت

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمین(ره)، ابراز داشت: متأسفانه امروز شاهدیم که بیشترین تخریب و شبهه‌پراکنی از ناحیه دشمن در حوزه اندیشه حضرت امام انجام می‌شود؛ و همانطور که امام خامنه ای عزیز فرمودند: دشمنان نسل جوان را نشانه گرفته‌اند که خاطره تاریخی‌اش نسبت به امام و انقلاب را کمرنگ کنند.

 

وی افزود: اصلی‌ترین مخاطب «موضوع جهاد تبیین» حضرت امام است چراکه حجم تخریب و هجمه‌ای که نسبت به حضرت امام وارد می‌شود، بالاتر از انتظار است.

 

حجت‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: به مقام معظم رهبری، امام اصل و ریشه همه خوبی‌هاست؛ این نظام و شجره طیبه انقلاب به برکت عظمت وجودی امام راحل شکل گرفت و همه نهادهای فرهنگی مکلف به حراست از آن هستند.

 

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ۱۴ خرداد یک موهبت و فرصت مناسبی برای تبلیغ حضرت امام است.

 

حجت‌الاسلام کریمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد؛ امام خمینی(ره) می‌فرماید: «شما جوانان تحصیل‌کرده در هر جا هستید، وظایف خطیری دارید. وظیفه دفاع از اسلام که به عهده هر فرد مسلم است، وظیفه دفاع از میهن و استقلال آن، وظیفه شناساندن اسلام بزرگ به جوامع بشری. بکوشید و خود به احکام اسلام عمل کنید و دیگران را وادار به عمل کنید و پرده‌های ضخیمی که کجروان بر چهره نورانی اسلام افکنده‌اند را برطرف کنید.

 

حجت‌الاسلام کریمی گفت: امام خمینی باور قوی نسبت به نسل جوان داشت و همواره نسل جوان انقلابی را سرمایه ای ارزشمند برای کشورمان میدانست.