فرهنگی

درخشش کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مسابقات قرآن حرم رضوی

درخشش کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مسابقات قرآن حرم رضوی

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافندهوایی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیده سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، با اشاره به موفقیت ارزشمند کارکنان این منطقه در این دوره از مسابقات گفت: این موفقیت ارزشمند که بار دیگر اخلاص، تعهد و انس عمیق کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق با قرآن کریم را به نمایش گذاشت، موجب تقدیر و تحسین فرماندهان این منطقه قرار گرفت.

 

وی افزود: کسب مقام برتر در این دوره از مسابقات بار دیگر ثابت کرد که کارکنان خدوم منطقه پدافند هوایی شمال شرق در کنار وظایف خطیر دفاع از حریم هوایی کشور به عنوان سربازان ولایت، در عرصه‌های معنوی و قرآنی نیز پیشگام بوده و همواره عطر نورانی قرآن کریم را در فضای زندگی خود جاری و ساری می‌کنند.

 

در این مراسم که با حضوری از جمعی از فرماندهان و مسئولان کشوری و لشکری و همچنین خانواده‌های حافظان قرآن کریم برگزار شد، از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تجلیل شد.

 

گفتنی است پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم حفظ سوره مبارکه یس که با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شده بود، جناب آقای امینی مقدم از کارکنان ولایی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مسابقات با کسب مقام برتر بار دیگر با افتخار آفرینی خود موجب خوشنودی این منطقه شد.