داخلی

برگزاری همایش سیاسی ویژه خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق

برگزاری همایش سیاسی ویژه خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا دراین همایش اظهار داشت: یکی از مسائلی که همواره مورد تاکید امامین انقلاب است شناخت راهبرد های دشمن بخصوص در حوزه خانواده میباشد که مهم ترین برنامه دشمن در بحث خانواده مهار جمعیتی کشور بشمار می‌رود.

 

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری در راستای راهبردهای مقابله با دشمن در عرصه های مختلف بویژه در حوزه خانواده شجاعانه وارد عمل شده و با ابلاغ سیاست های افزایش جمعیت به مقابله با این راهبرد خصمانه دشمن پرداخته اند.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب یکی از مهم ترین تلاش های جهادی مسئولین نظام را دشمن شناسی و مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمن در حوزه خانواده ها عنوان کردند تا با این امر چالش های تحکیم خانواده در جامعه برطرف شده و کارکرد اصلی خانواده که همان تربیت فرزندان بصیر و انقلابی است ،محقق شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین پرورش با برشمردن راهبردهای اصلی دشمن در حوزه مقابله با کارکرد موثر خانواده ابراز داشت: تغییر خانواده فعال به منفعل، ترویج اباهه گری و بی معنا سازی مسائل اعتقادی، ترویج سبک زندگی غربی و مقابله با سبک زندگی اسلامی -ایرانی، ترویج تجمل گرایی و اولویت دادن به مسائل مادی از جمله برنامه های آسیب‌ زای دشمن است که میبایست در این حوزه ها با بصیرت باشیم.

 

حجت الاسلام پرورش گفت :امروز کشور نیازمند تفکر مبتنی بر اصول انقلاب است و مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات پیش رو می‌بایست فردی را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی که همان خدمت به محرومان و مستضعفان می باشد را با قدرت ادامه دهد.