فرهنگی

امنیت مرزهای هوایی کشورمان با تلاش جهادی مرزبانان آسمان تضمین شده است

امنیت مرزهای هوایی کشورمان با تلاش جهادی مرزبانان آسمان تضمین شده است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی ابراز داشت: سربازان پدافندهوایی مرزبانان غیور و غیرتمندی هستند که برای امنیت و آرامش ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

حجت الاسلام جبرائیلی اظهار داشت: دوران خدمت مقدس دورانی طلایی و به یاد ماندنی در طول زندگی هر جوان ایرانی است که باید برای قبول مسئولیت های بزرگ اجتماعی در زندگی شخصی آماده شوند.

وی با بیان اینکه جوانان هوشیار و بیدار پدافندهوایی با زبان روزه و  با عزمی راسخ به طور شبانه روزی در حال انجام ماموریت های محوله هستند گفت: صلابت و اقتدار امروز پدافند هوایی کشور حاصل تلاش شما دلیرمردان ایران اسلامی است که اجازه نمی دهید به حدود و ثغور این مرزوبوم تعدی شود.

حجت الاسلام جبرائیلی معنویت و ایمان را از ویژگی های بارز جوان ایرانی دانست و بیان داشت: شما جوانان که در بهترین لحظات زندگی خود در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست و پاسداری از مرزهای هوایی کشور هستید بالاترین درجات را در نزد خداوند متعال دارید.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب تاکید کرد: امنیت و آرامش مرزهای هوایی کشورمان با تلاش جهادی مرزبانان آسمان کشورمان تضمین شده است و امنیتی پایدار را بوجود آورده است.