ورزشی

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ((سرباز)) درمنطقه پدافند هوایی شمال

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ((سرباز)) درمنطقه پدافند هوایی شمال

به گزارش روابط عمومی ارتش، جشنواره فرهنگی ورزشی ((سرباز)) به مناسبت ماه مبارک رمضان در پنج رشته والیبال، فوتبال، بسکتبال، هندبال و تیراندازی در سالن سلاح سبک شبیه ساز مصاف شهید جلیلوند در منطقه پدافند هوایی شمال ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان در حاشیه برگزاری این جشنواره، گفت: توجه به نقش و اهمیت سربازان در ایجاد امنیت و آرامش بعنوان نیروهای جوان و موتور محرک در نظام جمهوری  اسلامی بسیارمورد تاکید فرماندهان و مسئولان است و یقینا ارتقا معنویت و تندرستی در بازدهی فرآیند کاری و کارآمدی نیروی انسانی امری مهم و قابل توجه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال با بیان اینکه همواره دین مبین اسلام به تندرستی و تفریحات سالم توجه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش های صورت گرفته در راستای خوشبین و خوشایند سازی محیط سربازی، ارتقاء سلامت روحی و معنوی سربازان همزمان با ایام ماه مبارک از اولویت های این یگان پدافندی است.

وی افزود: نقش و جایگاه کارکنان وظیفه در انسجام اجتماعی، هویت بخشی ملی و ایجاد امنیت پایدار کاملا ملموس است و باید در هر زمان و مکانی تلاش های شبانه روزی این قشر تلاشگر را ارج نهاد.

در اختتامیه این جشنواره با دعوت از قاریان برجسته کشوری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.