داخلی

امیرسرتیپ خوش قلب از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد

امیرسرتیپ خوش قلب از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی، توان رزمی و آمادگی دفاعی نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی، توان رزمی و آمادگی دفاعی نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر سرتیپ خوش قلب با بیان اینکه حفظ و ارتقاء هوشیاری و آمادگی یگان‌های پدافندی در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است، تصریح کرد: توان رزمی  پدافند هوایی متناسب با علم روز نظامی دنیا پیشرفت می‌کند و امروز ارتش در اوج آمادگی دفاعی به سر می‌برد.
وی با بیان اینکه حفظ اتحاد، افزایش بصیرت و هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان رمز ناکامی نظام سلطه در رسیدن به اهداف شومش است، افزود: اختلاف‌افکنی میان نسل‌ها، اقوام، مذاهب و اقشار از برنامه‌های مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی با تاکید بر لزوم دشمن شناسی و  افزایش بصیرت سیاسی مردم در مواجهه با دشمنان و بیگانگان ابراز داشت: مشارکت و حضور ارتشیان در برهه‌های حساس انتخاباتی برگ زرینی بر افتخارات ارتش، نیروهای مسلح و نظام اسلامی است.