داخلی

 امیرسرتیپ رحیم زاده از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد

 امیرسرتیپ رحیم زاده از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از گروه فردو و مواضع این سایت راهبردی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از گروه فردو و مواضع این سایت راهبردی بازدید کرد.
امیر سرتیپ رحیم زاده در جمع فرماندهان این یگان پدافندی ضمن تاکید بر افزایش توان رزم و آمادگی عملیاتی، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات پدیده‌ای سرنوشت‌ساز محسوب می‌شود و هرچه قدر مردم در انتخابات حضور پر رنگ‌تری داشته باشند سرمایه اجتماعی نظام ارتقاء پیدا می‌کند و این ارتقاء سرمایه اجتماعی قدرت ملی و بین‌المللی نظام را بدنبال خواهد داشت.
 فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن دعوت آحاد کارکنان و خانواده‌ها به شرکت در انتخابات ۱۵تیرماه، افزود: آنچه در وهله اول مهم است حضور حداکثری در انتخابات است و ما به عنوان سربازان امام زمان(عج) در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید مُبَلغ قدرت ملی و توان نظامی کشور باشیم و با حضور در انتخابات و تشویق و ترغیب دیگران به حضور در این عرصه موجب ناراحتی و شکست و ناامیدی دشمن شویم.
امیرسرتیپ رحیم زاده در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم راهبرد و دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران را آمادگی دفاعی و رزمی کامل دانست و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به ما دستور داده است هرچه در توان دارید برای کسب آمادگی رزمی به کارگیرید و باعث رعب و ترس در دل دشمنان شوید و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که آمادگی همیشگی رزمی، صلح را در پی دارد و این آمادگی و هوشیاری منجر به ناقص ماندن پازل اطلاعاتی دشمن می‌شود.
وی تصریح کرد: گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) یکی از مهم ترین و حساس ترین یگان های پدافندی کشور است و این باعث می‌شود آمادگی و توان عملیاتی و رزمی و هوشیاری بالا در همه عرصه های این یگان در دستور کار باشد.