داخلی

ساخت مستند تلویزیونی «شهدای ایستگاه رادار سوباشی» کلید خورد

ساخت مستند تلویزیونی «شهدای ایستگاه رادار سوباشی» کلید خورد
تصویربرداری پروژه مستند تلویزیونی شهدای سایت راداری سوباشی توسط صدا وسیما استان همدان در منطقه پدافند هوایی غرب آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، تصویربرداری پروژه مستند تلویزیونی شهدای سایت راداری سوباشی توسط صدا وسیما استان همدان در منطقه پدافند هوایی غرب آغاز شد، اکبر مخدومی تهیه کننده این مستند گفت: روایت زندگی، ایثار و فداکاری شهیدان گرانقدر این سایت راداری راهبردی در یک مستند سی دقیقه ای ساخته خواهد شد.
مخدومی افزود: این مستند تلویزیونی که روایتی از دوران زندگی، خاطرات و صفات برتر این شهدای عزیز است، بزودی مورد بهره برداری و در شبکه‌ های استانی و سراسری سیما پخش می شود.
امیر سرتیپ دوم علی اسدی، فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در حاشیه تصویربرداری این مستند با اشاره به رشادت‌های این شهدای گرانقدر در دفاع از حریم هوایی کشورمان و پاسداری از آرمان های نظام اسلامی گفت: شهدای سایت راداری سوباشی از نمونه های ارزنده عرصه جهاد، ایثار و شهادت بودند که باید الگویی ارزشمند ب برای نیروی انسانی جوان باشند.
وی بیان داشت: نقش سایت راداری سوباشی در تاریخ دفاع از کشور بسیار پررنگ و رشادت و شجاعت‌های این دلیر مردان ستودنی است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور ادامه داد: امروز پدافند هوایی با استفاده از تجارب پیشکسوتان و کارکنان متخصص توانسته است پله های رشد و پیشرفت را طی کند و رونمایی از توانمندی ها و دستاوردهای دفاعی گواهی بر این موضوع می باشد.
وی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای مسلح دغدغه ای جز امنیت پایدار، آرامش مردم و ارتقا قدرت بازدارندگی ندارد.